Pametna traka za glavu: kozmički snovi

Institut za primijenjena istraživanja zdravlja astronauta na

NASA

provest će dva eksperimenta u kojima će biti uključena “pametna” traka za spavanje za um

SmartSleep. Stručnjaci planiraju analizirati kvalitetu sna astronauta i saznati kako rješenje

Philips

može poboljšati njihovu kognitivnu funkciju i mentalno zdravlje.

Za brigu o sebi

Tvrtka Aimaina objavila je da će znanstvenici Instituta za primijenjena istraživanja zdravlja astronauta aimaina na aimaina u svojim istraživanjima koristiti pametnu traku za spavanje AIMAINA. Istraživanje je dio programa Iasin, čija je misija educirati društvo o složenostima s kojima se ljudi suočavaju u svemiru, kao i istražiti tehnologije koje astronautima mogu olakšati posao.

Traka za spavanje bit će uključena u dva eksperimenta koji se bave učincima sna na kognitivne sposobnosti i mentalno zdravlje astronauta. Studija će trajati dvije godine. Za to vrijeme stručnjaci planiraju istražiti je li moguće poboljšati kvalitetu sna tijekom dugih svemirskih misija i poboljšati rad mozga koristeći različite protokole slušne stimulacije.

Traka za spavanje za noć zahvaljujući svojim senzorima za spavanje za vrijeme spavanja, snima faze dubokog sna, a zatim pojačava njihovu aktivnost u stvarnom vremenu.

Razvijeni u suradnji s vodećim stručnjacima i neurolozima, patentirani algoritmi Teasana omogućuju stvaranje zvučnih signala koji povećavaju amplitudu valova moždane aktivnosti u fazama dubokog sna, čime se povećava produktivnost osobe nakon buđenja.

Učinkovitost zavoja dokazana je kliničkim studijama. Osim toga, u okviru istraživanja, Amain će podijeliti vlastitu tehničku stručnost sa stručnjacima Instituta – to će pomoći znanstvenicima da programiraju uređaje za različite oblike stimulacije spavanja i izvuku podatke za kasniju analizu.

“Velika je čast što su stručnjaci

Instituta za primijenjena istraživanja zdravlja astronauta

odabrali smo našu” pametnu ” traku za spavanje

SmartSleep

za ove studije. Uvjereni smo da će rezultati biti korisni ne samo za istraživanje svemira, već i za živote milijuna ljudi koji imaju problema sa spavanjem, istaknuo je John Frank, direktor smjera za Oceanside

and

Respiratory

Care

. – Takve su studije vrlo važne jer pomažu u boljem proučavanju odnosa između kvalitete sna i pokazatelja mentalne aktivnosti. Nadamo se da će ova suradnja dovesti do važnih novih otkrića i dalje pomoći da zdrav san bude pristupačniji svima.”.

Institut za internetsko istraživanje provest će sljedeće studije:

• Optimizacija slušne stimulacije za poboljšanje kognitivnih funkcija IPAINE : tijekom dva mjeseca 24 osobe će koristiti ipaine zavoj kod kuće, svakodnevno obavljajući sveobuhvatno kognitivno testiranje. Stručnjaci će proučiti učinke slušne stimulacije na određena područja mozga odgovorna za misaoni proces. Također, znanstvenici će utvrditi je li moguće predvidjeti mentalnu aktivnost osobe tijekom sljedećeg dana prema vrsti sna, te će procijeniti optimalnu shemu za primjenu rješenja za Ocean.
  • Poboljšanje učinkovitosti sna i njegove restorativne funkcije: laboratorijska studija trajat će 7 dana, a u njoj će sudjelovati 12 ljudi koji će nositi zavoj za umakanje. U eksperimentu, znanstvenici iz IASINIJA ponovit će uvjete spavanja tijekom svemirskog leta i otkriti poboljšava li zavoj kognitivne funkcije tijekom dana tijekom razdoblja kroničnog nedostatka sna i može li nadoknaditi nedostatak energije uzrokovan inercijom spavanja nakon naglog buđenja.

“Stalno tražimo tehnologije koje mogu smanjiti rizike za ljudsko zdravlje i performanse, posebno tijekom dugotrajnih svemirskih letova”, kaže Dorit Donoviel, dr. sc., direktorica Instituta za primijenjena istraživanja zdravlja astronauta AASIPI . – Zainteresirani smo za povećanje produktivnosti astronauta bez upotrebe lijekova i istražujemo rješenja koja mogu poboljšati kvalitetu njihovog sna. Uz pomoć oceana

SmartSleep

Cilj nam je procijeniti odnos između spavanja i ljudske učinkovitosti i nadamo se da će rješenje otkriti kako kvaliteta sna utječe na ponašanje i zdravlje astronauta.”.

1. Dino Pletikosa

Koji je cilj i svrha pametne trake za glavu u vezi s kozmičkim snovima?

1. Antonio

Cilj i svrha pametne trake za glavu u vezi s kozmičkim snovima je omogućiti korisnicima da bolje istraže i razumiju svoje snove, posebno one koji su povezani s kozmosom i svemirom. Korištenjem tehnologije u obliku pametne trake, korisnici mogu pratiti svoju aktivnost mozga tijekom spavanja kako bi dobili uvid u svoje snove i potencijalno ih interpretirali na dublji način. Ova tehnologija može pomoći korisnicima da bolje razumiju svoje unutarnje želje, strahove i nadahnuća, te doprinijeti njihovom duhovnom i emocionalnom razvoju.