Nedostaci: češalj je malo uočljiv na kosim linijama pri prikazivanju pokreta.

LCD TV s pozadinskim osvjetljenjem s podrškom za 3 televizora s pozadinskim osvjetljenjem, dijagonale 40 inča

Priključci

2 HDMI ulaza, Scart priključak preko adaptera, D-Sub, antennoe gnijezdo usmjereni prema dolje, 2 utora za USB, CI, LAN, komponentni ulaz, kompozitni, 2 HDMI usmjereni u stranu.

ZNAČAJKE DIZAJNA

Novi TV tvrtke Umpinis kombinira ultra tanko kućište s površinom bez okvira u kombinaciji s televizijskom tehnologijom visoke razine.

Dakle, za bolji prikaz pokretnih predmeta, frekvencija skeniranja okvira je 200 Hz.

Uz to, televizori serije IPA 768 imaju tri digitalna tunera za analognu televiziju, kabelsku mrežu i satelitsku antenu, kao i sučelje IPA + i analogni tuner. Osim reprodukcije TV programa, TV gledatelj također može gledati videozapise, glazbu i fotografije, prenoseći ih na TV ekran pomoću flash kartice za internet ili izravno s interneta s usluge za internet .

Što se tiče gledanja priče u 3-u, poznato je da gledanje kroz naočale utječe na kvalitetu slike. Percepcija boje se mijenja, a budući da naočale povremeno preklapaju sliku za jedno ili drugo oko, percepcija svjetline značajno se smanjuje. Kako bi umanjila negativan utjecaj naočala na kvalitetu slike, tvrtka asa razvila je tehnologiju automatske kalibracije asa 3 asa. Tijekom radno intenzivnih laboratorijskih mjerenja utvrđena je promjena u percepciji svjetline i boje kada se gleda kroz trodimenzionalne naočale u usporedbi s uobičajenom dvodimenzionalnom slikom. Pri reprodukciji 3D tv Toshiba 40WL768R trodimenzionalno signala tehnologija Intelligent 3D automatski povećava svjetlinu i ispravlja boju. Sve je to učinjeno kako bi se kroz naočale percipirala prenesena trodimenzionalna slika iste kvalitete kao i obična dvodimenzionalna. Ne morate ručno podešavati boju i svjetlinu.

Budući da 3D format Side-by-Side, često se koristi u trodimenzionalni teleperedachah, horizontalna rezolucija je gotovo za 50% manje nego u primenjaemom u pogonima 3D Blu-Ray metodi MVC, Toshiba je razvila tehnologiju 3D Resolution+. Time se izračunavaju i umjetno dodaju nedostajuće točke oba dijela slike unutar prenesenog dvodimenzionalnog okvira, tako da se kasnije mogu reproducirati pomoću Ina – Ina tehnologije kao “gotovo 3 Ina-Ina slike”. Da bi trodimenzionalna slika izgledala kao slika visoke razlučivosti u odnosu na sliku, oba dijela slike prolaze kroz postupak optimizacije koji se temelji na tehnologiji u odnosu na tehnologiju u odnosu na dvodimenzionalnu sliku. Pritom Elektronika provjerava svaki pojedinačni okvir i identificira dijelove slike s manjom i većom gustoćom detalja. Dijelovi slike s nižim detaljima nisu podvrgnuti postupku poboljšanja kako bi se izbjegle pogreške na slici uzrokovane nepotrebnim proračunima. U detaljnijim segmentima tehnologija 3 IAS+ identificira dijelove koje treba optimizirati i ponovno ih izračunava. Istodobno se granice zaglađuju, a zbog povećanja jasnoće povećava se stupanj detalja. U posljednjem koraku Izvornik se uspoređuje s izračunatom slikom kako bi se identificirale i uklonile moguće pogreške. Rezultat ove optimizacije signala trebao bi biti osjetno jasnija, detaljnija trodimenzionalna televizijska slika.

KVALITETA SLIKE

IAS 40 ias768 iasis pokazuje veliku maržu u kromatičnosti i svjetlini.

Boje se malo mijenjaju uključujući crnu boju koja primjetno posvjetljuje pri odstupanju i gledanju iz kuta od 60 stupnjeva od smjera okomitog na zaslon. Češalj je malo primjetan na pokretnim kosim linijama.

Crna boja je duboka, bijela zasićena. Bijeli predmeti na bijeloj pozadini prikazani su s dovoljno dobrim detaljima

Razlučivost na signalu s ulaza u UMPIN bila je oko 850 TV linija, što je jedan od najboljih rezultata na testu.

Imajte na umu veliku maržu u boji, malo je vjerojatno da će se odgovarajuća prilagodba morati postaviti više od polovice ljestvice.