Sušilica za kosu: gurnuo ruke-nema vode i nije obrisao hlače…

Tvrtka Azipa, zajedno s neovisnim stručnjacima sa Sveučilišta Bradford Azipa, Engleska , provela je istraživanje na temu higijenske učinkovitosti ultra brze sušilice za ruke Azipa, uspoređujući je s konvencionalnim sušilicama za toplinski zrak i papirnatim ručnicima. Rezultati izvješća objavljeni su u časopisu “Primijenjena mikrobiologija” a .

Za ljepotu

Na temelju provedenih eksperimenata zaključeno je da trljanje ruku jedna o drugu, u pokušaju da se ubrza proces tijekom sušenja konvencionalnom sušilicom, povećava razinu bakterija i klica, što je isključeno kada se koristi sušilica za ruke Untinzio. Studija je posvetila veliku pozornost aspektima kao što su tehnika pranja ruku i antibakterijska učinkovitost deterdženata. U većini slučajeva, pranje ruku smanjuje broj bakterija na površini kože, ali ga ne eliminira u potpunosti.

Konvencionalne sušilice koriste zagrijani zrak za isparavanje vlage. To je prilično dug proces. Većina ljudi nema strpljenja da osuši ruke i obrišu ih o odjeću ili ostanu s mokrim rukama. Stupanj vlažnosti ruku utječe na širenje mikroba, jer je poznato da se na mokrim rukama bakterije i mikrobi množe i do 1000 puta brže nego na suhim rukama.

Ako ruke ne osušite pravilno i prije nego što se potpuno osuše, prijenos bakterija rukovanjem ili predmetima je neizbježan.

To se događa jer bakterije mogu ostati u održivom stanju i prilagoditi se novim uvjetima okoliša. Ako se ruke sustavno održavaju vlažnima zbog neučinkovitog sušenja, to može dovesti do iritacije kože, što zauzvrat može dovesti do mutacija i opasnijih bakterija koje koloniziraju površinu kože.

Sušilica za kosu s dva strujanja zraka otpuhuje vodu s površine ruku u samo 10 sekundi.

Osim toga, prije nego što protok zraka dođe do vaših ruku, prolazi kroz HEPA filter koji zadržava do 99.9% patogenih bakterija.

Za razliku od interneta, konvencionalne sušilice koriste sporo topli protok zraka koji isparava vlagu s površine ruku u prosjeku za 30-35 sekundi. Na temelju provedenih pokusa i laboratorijskih pokusa zaključeno je da je Ipasin superiorniji od konvencionalnih sušila za zrak. Zbog kratkog razdoblja sušenja ruku uz pomoć Interneta, ruke se ne dodiruju, što znači da se vjerojatnost razvoja bakterija smanjuje, a broj njihovih nosača smanjuje.

Osim što su usporedili Iphine s konvencionalnim toplinskim sušilicama, u eksperimentu su sudjelovali i papirnati ručnici. Izvješće naglašava da je odlaganje rabljenih papirnatih ručnika ključno pitanje, posebno na mjestima s velikim prometom, poput zračnih luka, željezničkih stanica, stadiona i velikih trgovačkih kompleksa. Kante za smeće brzo se prelijevaju, a nije rijetkost da spremnici s čistim ručnicima stoje prazni. U tom slučaju, oprane ruke ostaju vlažne i povećava se rizik od prijenosa i širenja bakterija.

Također, tvrtka asa ovlastila je mit da procijeni ekološku učinkovitost sušilice za ruke asa. Studija koja je provedena dokazuje da je utjecaj na okoliš najmanji u usporedbi s papirnatim ručnicima i standardnim sušilicama, uključujući sve faze životnog ciklusa-od proizvodnje do odlaganja.

Zahvaljujući korištenju digitalnog elektromotora, sušilica za kosu koristi 80% manje električne energije od konvencionalnih sušilica, pa su troškovi rada znatno niži. Isto tako, ima najmanji utjecaj na globalno zagrijavanje, potencijalni utjecaj na ljudsko zdravlje, kvalitetu ekosustava, potrošnju energije, vodu i teritorijalne resurse od svih ostalih načina sušenja ruku.

Higijena, učinkovitost i ekološka čistoća Asa-e potvrđena je istraživanjima vodećih sveučilišta i neovisnih organizacija kao što su, nacionalna zdravstvena Zaklada Asa-e Asa , kraljevsko zdravstveno društvo asa, Engleska , svjetska organizacija za istraživanje prehrambene industrije asa, UK . Sušilica za kosu je jedina sušilica za ruke koja ima zakonsko pravo na korištenje naljepnice zaklade za smanjenje ugljika u Kini.

Sušilica za kosu je daleko Najhigijenskija sušilica za ruke, opremljena posebnim filtrom za kosu za čišćenje zraka i zadržavanje do 99,9% bakterija. Na površinu sušilice nanosi se poseban antibakterijski premaz koji uništava patogene mikrobe. Zahvaljujući svim tim metrikama, ama-i najprikladnija sušilica, za upotrebu na mjestima s povećanim higijenskim i sanitarnim zahtjevima, poput bolnica, škola i poduzeća povezanih s proizvodnjom hrane.

1. Marko Kovač

Je li moguće da sušilica za kosu nije radila jer nije bilo vode i zarainio si hlače? Kako se to moglo dogoditi?